Wat is de naam van een oud dosspel waarin het thema dieren was, met verschillende spellen waaronder memory)?

Ik zoek een spel dat wij vroeger op diskette hadden staan. Wij speelden het in dos en schat dat het ergens uit / rondom 1991 komt. Het was een educatief spel voor hele jonge kinderen. Ik dacht dat het preschool fun pack heette maar kan het nergens vinden. Opvallend aan het startscherm was dat er een kleine animatie van een kat die uit een papieren zak kroop met zijn kopje. (Ik geloof een oranje zak.)

Vervolgens kon je op verschillende "gebieden" klikken en kon je naar een boerderij, een bos en ik denk wel meer plekken maar ik kan het mij niet goed meer herinneren. Ook kon je memory spelen. Op een van de plaatjes stonden volgens mij krijtjes (crayons stond er met letters op) volgens mij kon je verder op een interactieve manier iets met de dieren zelf doen, ik geloof dat je bijvoorbeeld de boerderijdieren naar de boerderij moest brengen maar het was geen billys beestenboel van davilex.

Dit zijn een aantal details die ik mij kan herinneren, maar ik denk dat het splasshcreen met de kat uit de zak een van de belangrijkste kenmerken is (aanwijzing voor de ontwikkelaar of uitgever?) Verder lijkt het grafisch volgens mij een beetje op Mixed Up Mother Goose, qua kleuren e.d. Het is trouwens niet 'Snap Dragon'.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Is het toevallig "Little People Farm" (zie link)?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee deze is het helaas niet. Ik heb zelf al veel abandonia sites afgezocht maar heb het nooit kunnen vinden. Qua inhoud kijkt het spel er volgens mij wel op.