hoe heet het pinguïn dos game ?

Verhaal: pinguïn is op zoek naar zijn vrouwelijke pinguïn vriendinnetje (is mee genomen..dacht ik)

Ik weet nog van het spel dat je op het eind een draak tegen kwam en dat je dan op rooie puntjes moest springen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Misschien is het PENGO ? Dat is het enige oude penguin spel dat ik ken. De DOS versie heette trouwens push-push penguin.
Als dat het niet is, kan je dan vertellen wat je moest doen in het spelletje (springen ? rennen ? avontuur ?)