ik heb minecraft gekocht , maar dan log ik in op de site en dan bij home zie ik nog steets buy now staan maar dat heb ik al gedaan! wat nu?

ik heb dus al betaat en wist dat ik het moest downloaden, log in en ga naar home en er staat nog steeds buy now maar daar onder staat nog dowloaden in het klein dus klikte ik daar maar op en klikte op de lik voor downloaden voor windows, en toen moest ik rechts onderin inloggen en dat had ik gedaan en toen klikte ik op login en kwam er 'user not premium' wtf ik heb al betaalt heb mijn saldo gecheckt en heb zelfs nog een mail gekregen van minecraft dat ik heb betaalt ik snap het egt niet meer hoor. help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of heb je het via een na maak site gedaan dat je een typ foutje hebt gemaakt.
( gebeurt mij ook wel eens)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat cashher ook al zei het duurt soms wat langer als er te veel aanmeldingen zijn dan kan het even duren voordat alles verwerkt is het kan van 1 uur tot 1 week duren als het langer gaat duren zou ik even een mailtje naar notch sturen ofso die helpen je wel verder

Het beste antwoord

Check goed of je het niet op een ander account hebt gekocht en of je geen Code hebt gekocht om minecraft aan iemand weg te geven. Als dit zo is, vul je de code op je eigen account in. Als dit niet het geval is, probeer dan contact op te nemen met iemand van minecraft en download een client en probeer daar nog eens in te loggen. Het kan overigens wel even duren voordat minecraft je account premium maakt. Duurde bij mij ook een half uur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt ik had een give mode gedaan hahahahha bedankt allemaal!

Andere antwoorden (1)

Als het na een paar dagen nog steeds niet zo is en je hebt het advies van de vorige reactie opgevolgd dan mag je een rechtszaak volgens mij starten