hoe ga je samen wonen in the sims 3?

hoe ga je bij the sims 3 samen wonen
ik heb wel een vriendin daarin maar ik weet alleen niet hoe je dan samen gaat wonen

weet iemand hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
11.6K

Antwoorden (2)

Je moet elke keer blijven praten en uitnodigen op bezoek, net zolang je een optie krijgt: vragen samen te wonen. Je moet gewoon veel zoenen en dat soort dingen, dat schiet altijd snel op en vinden ze leuk :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zeker weet dat de relatie enorm goed is met de vriendin van je (minstens 100% en hartje)
(daar heb je cheats voor)
Dan kan je haar uitnodigen, klikken op voorstel, als het goed is moet er samenwonen bij komen te staan.
Zo niet, dan is de band niet goed genoeg, of je moet verloven
(bij trouwen, wonen ze automatisch samen)