Hoe verplaats/backup ik mijn saves (xbox360)?

Ik ga mijn oude 360 verkopen en koop hier een nieuwe van. Nu verkoop ik ook mijn 20GB hardeschijf, maar hier staan nog wel een aantal saves op die ik wil meenemen (mass effect 2 bijvoorbeeld). Ik heb dit geprobeerd door een USB aan te sluiten, maar met mijn 2gb USB gaat het niet, die is te klein om te formateren (geeft de xbox aan). Nu heb ik eens iets gehoord over cloud saving, maar dit was volgens mij maar beperkt bruikbaar bij arcade games of is dit ondertussen al beschikbaar voor alle spellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (3)

De mogelijkheid tot het opslaan van savegames in de aankomende Xbox Live Cloud is alleen beschikbaar voor Xbox Live Gold-leden. Dit blijkt uit een afbeelding van de aankomende Dashboard-update voor de Xbox 360.

Door middel van Xbox Live Cloud kan een speler zijn of haar gehele Xbox Live-profiel online opslaan en importeren op een willekeurige Xbox 360. In de cloud worden naast savegames ook Achievements, vriendenlijsten en Microsoft-punten opgeslagen. Deze mogelijkheid wordt samen met een verbeterde Kinect-ondersteuning en Facebook-integratie toegevoegd aan de 360 via een Dashboard-update dit najaar.

Dit najaar wordt deze update dus uitgevoerd en dan is dit mogelijk. Dus nog (even) geduld en dan zou het moeten kunnen. Indien je geen tijd hebt zou ik toch een externe harde schijf proberen (grotere usb-stick kan ook)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met dit apparaat:

http://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200503010933&clk_rvr_id=286630967912&item=200503010933&lgeo=1&vectorid=229557
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gewoon al je data overzetten naar een usb dus je gamertagg + de save files . Hoe je dat doet kan je vinden op youtube . Alles zonder kosten