Welk game (o.a. voor ps3) gaat over een technologische vooruitgang?

Een tijdje geleden heb ik een trailer van een game bekeken. Ik weet niet zeker of dit spel al uit is gekomen, maar het zag er alleszins een zeer goed spel uit!

In de trailer kon het hoofdpersonage een trein laten stoppen (die op rails reed boven de grond, zoals in Amerika...), op het dak springen van de trein en hem weer laten verder rijden. Dit kon hij doen door een apparaatje in z'n hand (of had hij een gave, ik weet het niet meer zeker).

Hij kon alleszins dingen doen die zijn medemensen niet konden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is NIET "Infamous".

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dit is het spel 'Watch_Dogs' van Ubisoft Entertainment.

Toegevoegd na 51 seconden:
Het spel komt uit op 21 november 2013.