Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe dit floppy spel voor kinderen heet?

Ik ben op zoek naar een floppy spel. Het ging over een jongen (zwart haar) en een meisje (blond haar). Bij de intro van het spel zie je iets van een witte zwaan. Er kwam ook een huisje in voor. Ik weet er nog weinig van qua vormgeving. Wel dat ik het toentertijd een leuk spel vond. Heeft iemand enig idee aan de hand van mij slechte omschrijving?

Toegevoegd na 2 uur:
Het was in kleur. Heel vrolijk met boompjes erbij. Het was eind jaren '90 op een windows computer. Windows '95 gok ik. Volgens mij moest je opdrachten uitvoeren. Ik weet er alleen nog zo weinig van dat ik dat zelf niet zeker weet. Er zat volgens mij ook een hond/kat achtig beestje in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jaaaaa mixedup mother goose. Je moest dingen zoeken en naar de juiste persoon terugbrengen. Dan kreeg je een liedje.

Een kaars, eenbiefstuk, een viool, een ladder enz enz

Zou het graag nog eens spelen.
Kan helaas geen plaatje toevoegen want ben via de iPhone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach je zal best gelijk kunnen hebben, had er nog aan gedacht, echter haalde de win95 opmerking me eruit. Zie nu dat er een oude dos-versie is en een nieuwere (met geupdate graphics).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het toevallen een paar jaar geleden gehad en ik wist dat wij het "gans" noemden. En verder wist ik niet veel. Dus een beetje speuren en gans/goose is dan snel gemaakt. Maar als je van een zwaan uitgaat dan vind je het nooit.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding