Waarom sluit mijn computer af als ik Shogun 2 Total War opstart?

Het zou niks te maken moeten hebben met mijn computer.
Hier zijn de specs.:

AMD FX-6100 Black Edition;
MSI Geforce GTX560 TI 2GB GDDR5;
2 x 4 GB corsair 1333MHz ddr3;
600 Watt coolermaster;
Windows 7 Professional 64bits;

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Schijnt vaker voor te komen, BIOS update wil in sommige gevallen helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan ik zo'n BIOS update doen? mijn moederbord is een ASUS M4A89GTD PRO
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar deze link om de file te downloaden http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=eCWbkolMf0DOW0IV&content=download Volg dan deze stappen Install Asus Update Utility
Launch the Utility
Download the latest bios and extract on your desktop
From the Asus update utility choose "Update the bios from a file" and click "Next"
Locate the bios file from the open window and follow the onscreen instructions to finish the update. Don't turn off the system while it flashes the bios
After the bios update the system will reboot, go in bios and load set-up defaults.