Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zijn deze wegen bij Euro Truck Simulator 2008 afgesloten? (zie afbeelding)

Ik zou graag hier ook willen/kunnen rijden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op de volgende link is de afbeelding te vinden:

http://i41.tinypic.com/ohtyyh.jpg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
739

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is gedaan omdat je hier (aan je kaart/map te zien) een parkoers moet volgen. De reden dat de wegen zijn afgesloten zijn er zoals ik het zie twéé:
1. Zo is het parkoers duidelijker en kun je er niet zomaar vanaf gaan.
2. Zo wordt de totale kaart (en het spel) niet te groot, alles “achter deze weg” hoeft niet te worden geladen door jou computer, waardoor het spel een stuk beter te spelen is, zonder dat je last hebt van haperingen of een slechte kwaliteit.

Het is dus ook niet de bedoeling om deze wegen in te rijden, negeer ze gewoon en rijdt de geplande route!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of dat is gewoon om de echtheid te simuleren, maar het wordt nooit vrijgegeven. Dit weet ik ook niet zeker. Sowieso heb dergelijke games altijd beperkingen in de vorm van randen van een kaart. Ook shooters, maar ook GTA en Driver zijn games waar de kaart gewoon stopt. Het kan zijn dat je het nog vrij moet spelen, maar je zult nooit tot in de eeuwigheid door kunnen rijden. Tenzij de kaart zo is gemaakt dat je weer aan de andere kant van de wereld terug komt, maar dat lijkt me sterk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding