Weet iemand hoe het spel heet waarin je steden moest bouwen?

Het is volgens mij wel al een paar jaar oud. Je moest steden bouwen, volgens mij was het wel een bekend spel. Ik kan er gewoon niet opkomen. Je begon klein maar moest straten bouwen, kazernes enzo... In de titel was dacht ik iets van 2000 ofzo, maar dat weet ik niet zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat in de categorie computergames, dus wat zou het zijn?? een computergame!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad een computerspel ja ;-)

Het beste antwoord

Sim City 2000 denk ik.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet wel goed zijn dit. Alleen is het dan niet een paar jaar, maar al 18 jaar oud... pfff... en ik weet nog hoe graag ik dit speelde toen het net uitkwam :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel meer nieuwe spellen nu. Zoals Tribalwars enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook nieuwere simcity uit hoor :)

Andere antwoorden (5)

Simcity 2000?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sims 2000 mis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt op www.triblawars.nl
of www.grepolis.nl
of www.travian.nl

Of Simscity 2000?!
hier downloaden: http://www.bestoldgames.net/eng/old-games/simcity-2000.php

In ieder geval, al de spellen die nu opgenoemd zijn, lijken erop en zijn leuke online spellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
simcity
als het een hyve game is misschien city live
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien tribalwars?