Kan je bij de sims3 instellen dat de camera je sim blijft volgen tijdens het spelen?

Dat je dus niet moet blijven zoeken naar waar je sim heen is gegaan en dat de camera de sim volgt... Het kon volgens mij wel in de eerste simspel??

Ik ben namelijk van het eerste spel overgegaan naar het derde spel, en ik heb t al een paar jaar niet gespeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Aan de linkerkant zie je al je sims, als je daar met je rechtermuis knop op klikt volg hij de geselecteerde sim. Als je je muis dan buiten het beeld beweegt volg hij de sim niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus moet ik er steeds op blijven drukken, of is één klik genoeg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 klik is genoeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de linkeronderhoek kan je op een knop drukken, dan opent er een menu. Daar staat ook ergens lessons (of in het nederlands lessen??) daar kan je lezen hoe alles werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok, nou ik ga het eens proberen! Dank je wel ..