Wat moet ik doen op world of warcraft?

ik heb net world of warcraft gekocht en ik ben een night elf warrior ik weet alleen niet waar ik heen moet en hoe ik naar andere plaatsen kan gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.8K

Antwoorden (4)

Je kan gewoon rijzen van plek naar plek maar in het begin moet je eerst de qeust doen in het gebied waar je start om level up te gaan anders kan je de sterkere monsters niet aan als je er een paar hebt gedaan en makelijker alle monsters kan verslaan kan je veder naar een 2de land enzo voort. uiteindelijk kan je overal rond lopen en killen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ken het niet, wat dat betreft kan ik je niet helpen, maar sluit je aan bij het forum, die hebben vast wel tips:
http://www.wowforum.nl/
12 jaar geleden
Op het moment je voor het eerst de spel binnenkomt met je nieuwe character, zie je ergens vlak voor je een NPC staan met een goudkleurig uitroepteken boven zijn/haar hoofd. Praat met deze persoon om je eerste missie te krijgen.
Door deze missies uit te voeren krijg je experience en kun je hoger level worden.
Na een paar missies krijg je vaak vanzelf de opdracht om naar het volgende dorp of de volgende regio te gaan.

Het is aan te raden het op die manier te spelen, zo krijg je het meeste van het achtergrondverhaal mee, en voorkom je dat je ineens in een gebied zit dat veels te moeilijk is.

Als je naar een volgend gebied wilt, ga dan richting Darnassus (de night elf hoofdstad. Open de map met M, Darnassus zit in het westen als je in Teldrassil zit).
Vanaf Darnassus kun je richting Darkshore gaan.
Kimath
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
ik heb zelf circa 4-5 jaar World of Warcraft gespeeld, als je verder vragen hebt, mag je mij wel een PB sturen.
Eerste hulp bij WoW:
- installeer de Curse client [om 'extensies' te installeren]
- installeer de top 3 [of 4 of 5]
- neem de tijd, loop rond, krijg een gevoel voor het spel
- Recruit-A-Friend voor 3 x XP
- wees AARDIG voor iedereen die je tegen komt [behalve de alliance, die val je aan no matter what the odds!]

WoW is [als je het -goed- wilt doen] het meest 'moeilijke' spel dat je ooit gespeeld hebt. Het vraagt totale toewijding, uren per dag, commitment ten opzichte van je guild [waar je later bij aan zult sluiten] en ongelooflijk veel lezen en leren.

Mijn advies aan jou op dit moment als beginent speler, rommel lekker een eind weg. Het spel is groter, meer uitgebreid, complexer, veel eisender dan wat je dan ook gedaan hebt. Je zult regelmatig op een punt komen om er mee te stoppen. Je zult -alle- gevechten met old timers verliezen, uitgescholden worden, uit de groep gegooid worden en alles wat je je [nog niet] kunt voorstellen.

Maar als je het volhoud en het leuk gaat vinden, dan wachten er vriendschappen, hoogtepunten, ervaring en veel plezier.

Tot je er genoeg van hebt :)

For the Horde!
van een recentelijk teruggetreden PvPRP 4 x lvl 85 speler.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb WoW een tijdje geprobeert. maar het moeilijke is er afgegaan. het is nu meer 'noob' friendly. vooral quest vind ik niet echt een uitdaging.