Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn GTA IV heel sloom is en wat kan ik er aan doen?

GTA IV gaat bij mij heel traag op de laptop en op de computer.
Ik heb al van alles geprobeerde de resolutie veranderen alles in de game verlagen naar het laagste.

Maar ik weet het niet meer ligt het aan het te kort komen van mijn video kaart aangezien hij wel de minimum requirements heeft dit zijn de specificaties van mijn laptop die van de PC zijn iets beter maar ook daar hapert hij erg:

Operating System
MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
AMD Athlon II M300 65 °C
Caspian 45nm Technology
RAM
4,00 GB Dual-Channel DDR2 @ 399MHz (6-6-6-18)
Motherboard
Quanta 3639 (Socket S1G3) 66 °C
Graphics
Algemeen PnP-beeldscherm (1600x900@60Hz)
ATI Mobility Radeon HD 4530 Series
Hard Drives
313GB Hitachi Hitachi HTS725032A9A364 ATA Device (SATA)
Optical Drives
hp DVD RW AD-7561S ATA Device
DTSoftBusCd00
Audio
IDT High Definition Audio CODEC

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Toegevoegd na 24 minuten:
Vraag opgelost bedankt!
Iedereen nog een fijne kerst dag en een gelukkig nieuwjaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
754

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Over het algemeen is een laptop al niet geschikt op om te game, tenzij je natuurlijk één van de duurdere en beter laptops hebt, wat nu echter niet van toepassing is.

Ik ben bang dat je hier dus niets aan kunt veranderen, behalve dat je kan proberen om zoveel mogelijk achtergrond programma's uit te schakelen en je thema misschien naar klassieke stand terug te brengen. Maar dit zal niet zoveel effect hebben ben ik bang.

Wat je wel kan proberen is het programma GameBooster, dat zet eigenlijk alles uit wat niet van toepassing is tijdens het gamen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het ligt wasrschijnlijk aan je videokaart ik weet niet hoeveel bit deze is maar als deze maar 56 bit is gaat het niet werken ik zou minimaal128 bit aanraden maar 192 is beter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"LICHT AAN JE VIDEOKAART! OF ALS ER EEN PROGRAMMA NOG AAN STAAT WANNEER JE HET SPEL SPEELT.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding