Hoe kan ik Pokéball Plus verbinden met Pokémon Go?

Pokéball Plus wil maar niet verbinden met Pokémon Go. Ik heb nu alle oplossingen op internet geprobeerd en weet niet meer wat ik nog meer kan deon. My Pokéball Plus werkt op zichzelf prima, maar niet in combinatie met Pokémon Go. Wanneer ik het wil verbinden in de app, wordt het apparaat weergegeven. Wanneer ik het echter probeer te koppelen, krijg ik de eerste paar pogingen 'verbinding mislukt' te zien, gevolgd door het klantondersteuningsvenster. Ik heb daar alle mogelijke oplossingen geprobeerd. Ik heb een Huawei P20 Pro, trouwens!

3 jaar geleden
in: Games
1.8K

Antwoorden (1)

Ik lees op internet dat de Huawei P20 Pro echt wat moeite heeft met de Pokéball Plus.
En extra software instaleren en risico lopen dat je account geblokt wordt raad ik ook niet aan.

Ik zou zeggen speel Pokemon Go maar zonder Pokéball Plus,
of zoek naar een mobiel waar het wel goed op werkt.

Het kan wel eens voorkomen dat sommige bluetooth apparaten,
niet goed met elkaar werken. ( en dat is vervelend en lastig. )

Ik spreek uit ervaring.

Ik heb met de Nintendo Switch veel andere Pokemon go spelers een Meltan box gegeven.
En soms kwam ik een mobiel tegen die niet wou verbinden op de switch.
( Heel veel pogingen maar zinloos. )
Dus deden we met een andere mobiel het account op inloggen dat ze het toch konden krijgen.

Succes