Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verander je de taal van engels in nederlands in wordfeud?

Ik begin pas met dit spel maar kan alleen in engels woorden zetten. Hoe krijg ik mijn eigen taal??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
26.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordfeud heb ik niet, maar wellicht kan je ook uit de voeten met webfeud.com. Die start standaard op in Nederlands (waarschijnlijk kijkt ie naar je gebruikerstaal van je besturingssysteem ofzo. Maar je kan ook Engels, etc. kiezen).
Als je besluit daar een account maakt: wat wordt je username? Dan kunnen we een potje doen :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is trouwens een cheat-app :). Die maakt een 'foto' van je bord en letters en doorzoekt ALLE mogelijke legale combinaties razendsnel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me niet echt leuk spelen voor je tegenstander. Gaat toch om het spel en uitdaging?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

KLik op het plusje en bij Game options kies je onder "Dictionary" voor "Dutch".

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze gegevens blijven dan staan als je de volgende keer een nieuwe tegenstander uitnodigd.

Toegevoegd na 4 minuten:
Meer uitleg voor beginners in de bron.

Ik raad het je overigens af om aan WordFeud te beginnen. Het is eeeh nogal verslavend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De game zelf is Engels. Niks aan te doen.
Maar als je een nieuwe game begint, dus op dat plusje moet je bij Language, Dutch selecteren ipv Engels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding