waar kun dokucraft vinden?

doku craft is een ge-wel-dige texture pack van minecraft.. maar waar kan ik die vinden op internet want ik weet het niet :( want ik heb dan iets gevonden, en dan stat er een virus op (natuurlijk meteen weer verwijderd) dus weet iemand het antwoord?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

http://www.minecraftforum.net/topic/207781-32x17x-dokucraft-25-free-to-use/

Deze site is virus vrij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op www.planetminecraft.com en dan even dokucraft zoeken onder texture packs. Staat er zeker tussen (en dan ook nog eens verschillende versies)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan natuurlijk ook spoutcraft downloaden daar staat de gehele texture pack DB in daar kan ja alles vinden en hebt dan ook verschilde mod maar deze verpesten het spel niet (mini map) etc