Waarom kunnen alleen xbox360 controllers op GTA4 (pc) ?

Hej, Heb net GTA 4 gekocht voor pc, er stond op xbox360 controller ondersteuning, maar wist niet dat dit ALLEEN maar met xbox360 controller wordt gespeeld? Bij controles staat er namelijk alleen maar wat van xbox360 controller, heel weird want ik wil mijn gewoon muis en toetsenbord controls ook graag veranderen…
Ik heb ook een probleem met t lagen, ik heb san andreas en daar lag ik nooit mee, bij gta4 lag ik wel om de 4 seconden, staat het beeld gewoon stil, kan ik iets doen/downloaden om die lag weg te helpen,

Hier een videootje."

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook gewoon met toetsenbord muis.

Antwoorden (2)

Bij controls even custom mapping aanklikken. Laggen; heb je de nieuwste drivers van je videokaart? Heb je al lagere settings geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit komt omdat het waarschijnlijk een port is van de Xbox 360 versie. Dit betekent dat alles letterlijk gekopieerd is en daarom zie je alleen een Xbox 360 controller.
Er is altijd een optie voor toetsenbord controls, lees de handleiding of eventueel een ander antwoord op deze vraag want ik heb het spel namelijk niet.

Hopelijk kom je toch verder met deze tip! :)