Is er een manier om te zien of er iemand vals speelt met wordfeud?

Het is algemeen bekend dat mensen vals spelen. Nu vroeg ik me af of er ook een app te downloaden is om te zien of iemand ook echt vals speelt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
28.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/vals-speelde-woordfeut.267830

Antwoorden (5)

Soms wel ja, als diegene opeens hele rare woorden gaat neerleggen waar je nog nooit van gehoord hebt bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Dat jij een woord niet kent, wil nog niet zeggen dat de ander vals speelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik probbeerde eens PINCHEN, WF accepteerde het. Opzoeken, nu weet ik wat het is; in-of uitzoomen met 2 vingers op je touch screen. Nog een probeersel: cinch; blijkt ook wel tulp of audio stekker genoemd te worden. Weer wat rare woorden geleerd, en soms ook van de tegenstander.
Gewoon een antwoord op de vraag en niks anders deze keer: Nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die is er niet. En dan nog kunnen ze op de pc woorden zoeken. Zijn enorm veel sites die alle mogelijke woorden voor je maakt die bekent zijn in het register van wordfeud. Deze letters type je in en je krijgt alle mogelijke woorden. Dus het is ook niet controleerbaar. Ook kan je weleens willekeurig woorden proberen te maken die nergens op slaan. Moet je eens opletten hoeveel rare dingen eruit voort komen. Dus ja wat is vals spelen. Als je niet tegen je verlies kan gewoon niet spelen of niet meer met die persoon waarvan je denkt dat die valsspeelt. Opgelost!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5X achtereen van dezelfde persoon verliezen wil nog niet zeggen dat die vals speelt. Soms krijg je gewoon de letters niet, soms wel, maar op het verkeerde moment. Mazzel speelt een belangrijke rol.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is in de app Wordfeud niet zichtbaar of iemand gebruik maakt van een Wordfeud Helper. Je zult dus zelf moeten inschatten of je tegenspeler alle woorden zelf heeft neergelegd, of op internet naar hulp heeft gezocht.