Wat kan ik doen tegen iemand die een online spel heeft waar ik geld voor heb betaald en die mij daarna onterrecht bant?

Toegevoegd na 21 uur:
Het gaat in dit geval om maffiacrisis.
De ban heb ik gekregen omdat ik een vraag aan de eigenaar stelde, eerst op het forum, vervolgens via privebericht aan de eigenaar, daar kreeg ik geen antwoord op. Toen ik om opheldering vroeg via de minichat voelde zowel de eigenaar als de moderator zich persoonlijk aangevallen en kwamen er verwijten dat wij spelers niet wisten wat ze allemaal wel niet voor ons deden ed.
Uiteindelijk kreeg ik in eerste instantie als antwoord op mijn vraag dat het spel nu perfect in balans was en er dus niets aan zou gebeuren, waarop ik zei: prima, dan stop ik ermee want ik vind het spel nu onmogelijk geworden dus heeft het weinig zin meer om verder te spelen.
Vervolgens kwam er een antwoord dat er nog gezocht werd naar oplossingen voor problemen.
Nadat ik de tip had gegeven aan eigenaar en moderator om iets beter te zijn in hun communicatie om onvrede bij de spelers te voorkomen ben ik daar even weg gegaan.
Later op de avond was ik er weer en had ik het er met iemand anders op de minichat over en toen in ene hadden wij een ban na de opmerking: speeltuin is aan de overkant.
Het gaat mij echt niet om dat tientje wat ik in het spel heb gestoken, het gaat mij om de manier waarop de speleigenaar met mensen omgaat. Alsof je alleen maar dat spel mag spelen en verder alle kritiek en vragen maar voor je moet houden want als je commentaar levert kan je ophoepelen…

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
?? ik zal wel dom zijn..maar ik begrijp de vraag niet..
capthavoc
14 jaar geleden
dan zoek je toch een andere server ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iemand heeft een online spel. daar heb ik geld voor betaald. met dat geld kreeg ik belcredits waar ik dingen mee kon doen op het spel.
De eigenaar heeft midden in het spel een ge-update waardoor het spel zo goed als onmogelijk werd en daar heb ik mijn vraagtekens bij gezet.
Doordat ik geen antwoord kreeg op mijn vragen en daarover door bleef gaan omdat ik antwoord wilde kreeg ik een ban waardoor ik het spel niet meer kan spelen, weg geld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan kan ik niet inloggen met mijn account want die is verwijderd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aha, duidelijk nu!
capthavoc
14 jaar geleden
Is diegene van het spel een groot bedrijf ?
of een particulier ?

Antwoorden (4)

Je geld terug vragen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vriendelijk bericht naar de moderator van het spel sturen waarin staat dat je geld op het spel hebt gezet en dan afwachten op een berichtje terug !

Het is heel vervelend he?
ik heb het zelf ook gehad !!
maar uiteindelijk kwam het wel goed !

MVG Max
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt lullig.
Stoppen met het spel. Ik ken een dergelijke situatie van heel dichtbij. Daar is een schoolcarriere aan ten gronde gegaan en een huwelijk.

Iemand heeft een spel bedacht, daar worden updates voor gemaakt. Jij moet dat spel kopen en vervolgens elke maand een bedrag storten om je eigen spel te mogen spelen. Dat spel wordt grafisch natuurlijk zó mooi gemaakt dat je door wilt blijven gaan. Het neemt je zo in beslag dat je de wereld om je heen vergeet.
Helaas is die wereld om je heen je werkelijke wereld en niet de wereld in het spel.

Wees je daar bewust van.

Wat zou jij tegen een ander zeggen als die ander jouw verhaal tegen jou zou vertellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal wel gaan om Travian, Torpia of zoiets dergelijks. Ik speel zelf Travian en Torpia en betaal ook, om het spel sneller en optimaler te kunnen spelen. Zelf heb ik al 3 keer een ban gekregen. Twee maal terecht en een maal niet terecht. Ook als je betaald hoor je je aan de spelregels te houden en mijn ervaring is dat de meeste spelers (ik inclusief) nooit goed de spelregels doorlezen. Een ban die krijg je niet zo maar. Als je hem hebt gekregen, zoals jij, lees dan eerst nog eens heel goed de spelregels door. Ben je echt overtuigd dat je gelijk heb, leg dit dan op een zeer nette manier uit aan de moderator. Gebruik geen grove taal en bedreigingen, blijf netjes en doel niet te veel op het feit dat je betaald. De regels zijn gelijk, voor betalende en niet betalende spelers.
Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat in dit geval om maffiacrisis.
De ban heb ik gekregen omdat ik een vraag aan de eigenaar stelde, eerst op het forum, vervolgens via privebericht aan de eigenaar, daar kreeg ik geen antwoord op. Toen ik om opheldering vroeg via de minichat voelde zowel de eigenaar als de moderator zich persoonlijk aangevallen en kwamen er verwijten dat wij spelers niet wisten wat ze allemaal wel niet voor ons deden ed.
Uiteindelijk kreeg ik in eerste instantie als antwoord op mijn vraag dat het spel nu perfect in balans was en er dus niets aan zou gebeuren, waarop ik zei: prima, dan stop ik ermee want ik vind het spel nu onmogelijk geworden dus heeft het weinig zin meer om verder te spelen.
Vervolgens kwam er een antwoord dat er nog gezocht werd naar oplossingen voor problemen.
Nadat ik de tip had gegeven aan eigenaar en moderator om iets beter te zijn in hun communicatie om onvrede bij de spelers te voorkomen ben ik daar even weg gegaan.
Later op de avond was ik er weer en had ik het er met iemand anders op de minichat over en toen in ene hadden wij een ban na de opmerking: speeltuin is aan de overkant.
Het gaat mij echt niet om dat tientje wat ik in het spel heb gestoken, het gaat mij om de manier waarop de speleigenaar met mensen omgaat. Alsof je alleen maar dat spel mag spelen en verder alle kritiek en vragen maar voor je moet houden want als je commentaar levert kan je ophoepelen...