ik speel het spel viva pinata voor de pc, maar hoe moet je het spel opslaan?

bij het spel viva pinata voor de pc weet ik niet hoe ik het spel moet opslaan als ik bezig ben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.8K

Het beste antwoord

Het spel slaat elke 10 tot 15 minuten vanzelf op.

Toegevoegd na 2 minuten:
Edit: voor de pc versie moet je wel een acount hebben of aanmaken bij windows live.

Toegevoegd na 13 uur:
Edit:

Als je op pauze drukt zie je een "check" markering. Klik hier eens op? Het schijnt dat je dan kunt saven (dit lees ik na mijn eerdere reactie onder "reactie")
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het even uitgezocht: Je dient in te loggen via windows live, en dan te gaan spelen. Het spel slaat dan elke 10 of 15 minuten automatisch op. Nu heb ik van verschillende mensen gehoord dat de connectie tussen het spel en windows live gebrekkig is. Er lopen dus veel mensen tegen aan dat ze het spel niet kunnen op slaan. Tot nu toe heb ik geen oplossing gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laatste toevoeging (wel in het engels) 1. Click the Start Button .
2. Select All Programs then select Accessories .
3. Right click on Command Prompt and select Run as administrator .
4. The Command Prompt window will appear.
5. Type the following, and press Enter : net stop cryptsvc
6. Click the Start Button
7. In the textbox titled “Search programs and files”, type the following and press enter: %systemroot%/inf
8. Select all files starting with “OEM” and drag these onto your desktop (or into any other folder on your desktop. Really we just want to move these out of the Windows folder)
9. In the Command Prompt window, type the following and press enter: net start cryptsvc
10. Restart your computer.
11. Now, when you start Viva Pinata, it will ask you to log into Windows Live.
12. You can now save your game.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De home key waar je het over hebt is de `home` knop op je toetsenbord. Deze knop zit boven de pijltjes toetsen en het numpad (de 9 cijfers aan de rechterkant van het toetsenbord)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat vervelend zeg! sorry dat was natuurlijk niet mijn bedoeling. En als je de computer nogmaals opnieuw start? Als laatste optie kan ik bedenken om het spel van de computer te verwijderen en opnieuw te installeren (aangezien saven niet lukt moet je sowieso opnieuw beginnen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hopelijk heb je iets aan onderstaande link: http://support.microsoft.com/kb/937066
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het spel opstart en je bent ingelogd bij windows live dan zou het spel moeten kunnen opslaan. Als je het spel speelt en je drukt op pauze zie je dan een "check" markering en een kruisje? als je op de "check" markering klikt dan moet je kunnen opslaan. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ik wel willen maar ik heb het spel niet, ik heb dit via een Engelse site. Ik ben bang dat ik verder niet kan helpen. Misschien kunnen ze in de winkel helpen of je kunt contact opnemen met windows live.