Bij welke pc-spellen kan je heel veel kapot maken, gans de omgeving?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (8)

Misschien de game Battlefield Bad Company ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield Bad Company
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield 3 binnenkort ook, daar zal de natuur en omgeving ook prachtig worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, daarom ook binnenkort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, volgens mij bedoelen we alledrie gewoon BF Bad Company in zijn totaal, ongeacht welk deel :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoel de nieuwe, die nog moet uitkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, ja ik heb een hele tijd geleden BF 2 voor het laatst gedaan, ben er niet meer zo van op de hoogte. Excuus voor de verwarring, Battlefield sowieso was het eerste dat in me opkwam bij die gestelde vraag. Let's all have gaming fun :-)
In Red Faction Guerrilla kun je bijna alles om je heen slopen. In Brink volgens mij ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In brink niet. Red faction wel en just cause 2 is een lekker mayhem spel.
World Of Tanks, je kan door bijna alles heen rijden, of kapot schieten. Van schuren tot huizen, de auto's, alle bomen. En niet te vergeten de vijandige Tanks. Daarnaast is het spel compleet gratis om te spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minecraft? lol, battlefield 3 komt binnenkort ook uit..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de meest recente battlefield sinds Battlefield Bad Company. Maar als je niet naar een shooter zoekt maar meer een 'sandbox' game waarin je de omgeving kan aanpassen naar eigen hand zou ik inderdaad Minecraft (3D) zeggen of sinds kort ook Terraria (2D platformer)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staan er genoeg! :)
http://www.spelert.nl/actie/Meppen