Kun je er wat aan doen dat je sim bij sims 3 ouder wordt? En gaat zij/hij dan ook dood en wat dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je moet naar de Opties gaan en daar moet je het vakje aanklikken (die staat nu ingesteld op 'aan') bij Verouderen. Dan zal je Sim niet ouder worden. Als je dat aan laat staan en hij wordt dus ouder, gaat hij inderdaad dood na een tijdje.

Toegevoegd na 42 seconden:
En dan kan je ervoor kiezen om verder te spelen als geest (als je een gezin hebt) en dan kan je natuurlijk ook verder met het gezin spelen, of als je maar 1 simpoppetje hebt, moet je een nieuwe aanmaken.