Minecraft multiplayer fout?

Ik probeer op een server van een vriend te spelen en dan krijg ik: the server responded with an invalid server key
wat is het probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Dit probleem kun je niet zelf oplossen, bijna iedereen heeft er wel eens last van. Het is een fout in de code van het spel en de makers zijn al bezig om het op te lossen. Probeer anders verbinding te maken via de direct connect knop, dat werkt soms, of ga eerst in een single player wereld en probeer dan opnieuw verbinding te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben een ervaren minecraft speler en ik kan je antwoord geven. het probleem licht hem in het server porgramma dat download je op minecraft.net (het server programma).
het ook licht het aan je ip adress dat verkrijg je als je op uitvoeren klikt en dan: cmd typt. dat is dan je server adress. bij mij lukt het zo ik hoop dat je er wat aan hebt.
Bronnen: