Hoe maak ik mijn game sneller? (Call of Duty 4)

Mijn computer voldoet aan de minimale systeemeisen van CoD 4 (Modern Warfare 1), maar dat was het dan ook.

Als ik het spel speel, is het erg houterig en soms langzaam, behalve in de map "Killinghouse". Ik doe nu deze dingen:

- Instellingen zo slecht mogelijk (hoge prestaties, lage graphics)
- Via Windows Taakbeheer de prioriteit hoog zetten. (Op Realtime)

Wat kan ik nog meer doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Onnodige processen via taakbeheer afsluiten.
Je harde schijf leeg maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Updaten kan handig zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een FPS config downloaden. Die past allerlei cod4 instellingen aan waar jij zelf niet makkelijk bij kan. Zoek op google naar: fps config cod4. Je vindt dan vanzelf een goede met vaak uitleg erbij hoe je zo'n config installeert.