Hoe kun je in Landleven op Hyves het land van je vrienden bemesten?

Als je op de profielfoto van een vriend klikt ga je automatisch naar zijn/haar boerderij. Dan wordt er gevraagd of je de gewassen water kunt geven. Maar dat is niet hetzelfde als het land bemesten. Hoe kun je wel het land van je vrienden bemesten op Landleven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik zal het in stappen uitleggen.
Stap1:Klik op je vriend
Stap2:Landleven vraagt:De gewassen van ... hebben dorst wil je ze water geven?
Stap3:Je antwoord ja