kan ik als 14 jarige games voor 18 plus bestellen online?

zoals call of duty en dat soort games

Toegevoegd na 44 seconden:
iemand ervaring of moet je bewijzen op bijv bol.com dat je boven de 18 bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een account maakt moet je zelf je leeftijd typen.. Als je 18 hebt opgeschreven dan mag je zulke games bestellen..

Antwoorden (4)

Ja dat kan,het betekent niet dat je niet onder de 18 mag zijn als je het koopt maar dat de doelgroep 18+ is.
In de bart smit ben ik mw3 en bf3 gaan bestellen zonder problemen en ik ben ook 14.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja als je bij http://www.bol.com een account aanmaakt en bij het geboorte jaar onder 1992 aanmaakt dan kun je 18+ spellen kopen zonder gezeik
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, als je gewoon een andere geboortedatum invoert. (volgens mij moet je ook min. 18 jaar zijn om op een site iets te bestellen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, maar alleen bij games zoals COD en BF en GTA en dat soort, voor sommige games kunnen er beelden in zitten die voor een bijvoorbeeld 14jarige te erg zijn, maar ik kreeg Gta :SA op mijn 11de dus dat probleem zie ik niet zitten ;) Site's zoals Bol.com en Mediamarkt vragen je of je idd 18+ bent, maar bij Game mania (winkel) doen ze er niet moeilijk over (Behalve met XXX games) En het punt is... Dat JIJ zelf beslist of je een 18+ game koopt of niet! en of je je geboorte jaar wat langer geleden laat blijken ;)
of niet ;)

Hopelijk heeft dit je geholpen!

Groetjes Mr. Luigi
Fireflower-park 19 3424 FG Mushroom kingdom!