Hoe verdien je geld voor je sims?

Dochterlief heeft sinds kort sims2 Huisdieren. Hartstikke leuk. Maar 't geld is op en wij begrijpen echt niet hoe we aan nieuw geld kunnen komen. Weet iemand dat?

Toegevoegd na 6 minuten:
Wij hebben het playstation2 spel.
Cheats-uitleg is ook welkom

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.1K

Het beste antwoord

een baan zoeken. Elke dag wordt een krant voor je deur neergegooid en ze kunnen daar een baan uit nemen. Ze worden dan met de taxi opgehaald smorgens, dus moeten ze wel op tijd op.
Als je genoeg geld hebt kun je een betere baan zoeken tot je hebt wat naar je zin is... bij je eerster baan kun je geld opzij zetten voor een computer. Op de computer worden meer banen aangeboden dan in de krant.

Toegevoegd na 5 minuten:
het lijkt een schijtbeetje dat ze krijgen trouwens, maar ze maken promotie en krijgen niet per maand betaalt zoals wij, maar vaker. de best betaalde baan is het leger in eerste instantie

Toegevoegd na 10 minuten:
met die computer kun je trouwens niks als je geen bureau en stoel hebt. logisch, maar toch :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks! Nu kunnen we weer verder.
Echt bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja cheatcodes zijn ook leuk hoor maar dan is heel snel de lol van het spel af, is mijn ervaring ( uitdaging weg) . maar antweoord hieronder geeft cheatcodes aan waarmee je in een keer heel veel geld kunt hebben, waardoor je alles kunt doen wat je wilt. Ik gebruikte het wel eens om te experimenteren met het bouwen en inrichten van een huis bijvoorbeeld, op een andere plek. t Is heel veelzijdig eigenlijk en het downloaden van spullen is zo nodig nog verslavender :P Succes met de huisdieren ;-) en veel spelplezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je weet me te vinden als je vastloopt ;-) leuk!!! krijg zelf weer de neiging het te gaan spelen :) zit veel humor in dat spel

Andere antwoorden (2)

Als je als moeder denkt dat het de toekomstvisie van dochterlief niet vertekent, dan kan ook de volgende code gebruikt worden.

Eerst Control+Shift+C tegelijk typen.

En dan opent er een balkje. En daarin kun je vervolgens typen: motherlode

Zo krijg je een flinke smak geld. En deze code kan herhaaldelijk gebruikt worden.

Toegevoegd na 54 seconden:
Voor verdere codes:

http://www.gamersnet.nl/cheats/1478/the_sims_2/

Toegevoegd na 22 uur:
Codes voor playstation 2:
http://www.mennekecheats.nl/ps2/Sims2.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dochterlief weet gelukkig wel het verschil tussen spel en werkelijkheid.
Maarre,... hoe cheat je ps2?
Koop een computer en klik daarop, of wacht totdat er een krant is en druk daar dus op. Kies 'Baan zoeken'. Er komt dan een vacature in beeld en als je het een leuke baan vindt klik dan op 'Baan aannemen'. Vind je de baan niet leuk, klik dan op verder zoeken, en de volgende vacature komt in beeld. Als je dan een baan hebt, wordt je de dagen waarop je moet werken opgehaald en kom je later op de dag weer terug. Als je terugkomt van werk krijg je meteen je salaris. In het begin zul je niet veel verdienen, maar het is mogelijk promotie te maken door:
1. In een goed humeur op het werk te verschijnen
2. De benodigde vaardigheden te hebben
3. Het benodigde aantal familievrienden te hebben
Elke promotie betekent een hoger salaris, maar vaak ook andere werktijden en dagen.

Als je hier totaal geen zin in hebt kun je ook cheaten (valsspelen). Wat je dan moet doen is:
1. Druk ctrl+shift+c
2. Er verschijnt een balkje
3. Type in 'kaching' of 'motherlode'
4. Voor kaching krijg je 1000 simdollars voor motherlode 50 000 simdollars

De bron heeft veel informatie over de verschillende banen en benodigdheden.