Wie weet er nog leuke online managerspellen (wel gratis)

Ik vind zelf www.cyclingmanager.org waar je een wielrenteam runt heel goed.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ikzelf speel al jaren Hattrick (online voetbalmanagerstpel met meer dan een miljoen gebruikers wereldwijd). Ook onlinesoccermanager en Planetarium football star zijn erg leuk. Overigens krijg ik via die laatste link nog wel eens banners in beeld waarbij reclame wordt gemaakt voor managerspellen van andere sporten (basketball, boksen, racen, paardensport) dus een klik op die link kan je wellicht verder helpen in je zoektocht naar leuke managerspellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
osm is geweldig!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf doe ik al enkele jaren mee met de Championsleague manager:
http://championsmanager.sport1.nl/

Helaas heeft de kredietcrisis in dit spel niet toegeslagen, in tegenstelling tot vorige seizoenen hebben ze het concept aangepast, er is geen budget meer, met andere woorden, je kunt alle toppers van alle topteams (1 per team) bij elkaar opstellen.
Vorig jaar moest je door "geldgebrek" nog wel eens een speler nemen van een club waarvan aangenomen kon worden dat die zou verliezen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.hotstocks.nl

een NL spel waar je op de aandelenbeurs moet zien te overleven.