Hoe kunnen deze bugs voorkomen bij Fifa '08?

Het spel is best oud, ongeveer 4/5 jaar. Soms als de tegenstander een vrije trap krijgt bij hun eigen strafschopgebied (erbuiten), krijg ik opeens de vrije trap, dus dan kan ik gewoon bijna scoren. En soms als er een doeltrap is van de keeper, staan als mijn spelers, of als de spelers van het andere team, buiten het veld, behalve de keeper. Als er geschoten is komen ze allemaal weer terug rennen.
Hoe kan dit? Dit kan toch niet door een simpel krasje komen op de CD?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Bugs zitten in het spel zelf, dat ligt niet aan joun CD of mijne, maar aan Fifa 8 zelf. Je kan ze niet 'verwijderen' door wat instellingen aan te passen, behalve als er een update is van het spel. Ik denk niet dat er een update komt voor een spel van 4 , 5 jaar oud.