Ik ben op zoek naar een spel wat ik vroeger speelde?

Beste mensen,
ik ben opzoek naar een oud spel wat ik vroeger speelde! Je was een soort poppetje in de vorm van een ei en je moest allerlei levels doorlopen. Het was een 2d spel!

Alvast bedankt!
X

Toegevoegd na 26 minuten:
Ik speelde het op de computer. Het kan goed zijn dat het Dizzy the Egg was maar de screenshots op google lijken er niet op. Ik kan me herinnere dat je ook in een ondergrondse mijn in een treinkarretje kon zitten en dat je dat moest sturen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dizzy the Egg - the Computer Game misschien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk dit?
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Misschien bedoel je Digger.

Toegevoegd na 54 seconden:
Of Jet Set Willy - maar je moet wel heeeeel oud zijn om dat nog te kennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarop speelde je dat? Ik weet niet hoever vroeger je bedoelt. Anders dacht ik aan kirbi ... Op nintendo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij te binnen schiet is Mario Bross.
Ik weet alleen niet of ik het goed schrijf ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toki Tori ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verhip ja, een ei :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar d'r zijn zoveel spellen met eieren :)