zijn er leuke spellen op de pc waar je in een TEAM speelt, en zo stil mogelijk allemaal tegenstanders moet neerhalen. dus met silencers enzo?

Spellen moeten in een TEAM zijn en met SILENCERS.

alvast bedankt.

Toegevoegd na 1 uur:
NIET 0NLINE!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Tom clancy's Splinter cell conviction.
Echt een aanrader, ik speelde het altijd samen met een vriend. Je kunt online of split-screen, hieronder alvast een filmpje:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet in een team maar dit is wel wat ik zocht. Hier tien punten.

Andere antwoorden (4)

hier staat vast wel iets tussen het zijn wel behoorlijk oude dus misschien nog weinig spelers te vinden
capthavoc
12 jaar geleden
Call Of Duty Black Ops
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet online AUB. Min is niet van mij trouwens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is sowieso geen goede game als je om tactische shooters vraagt... Thumbs down
Een goed spel is Swat 4. Her is een tactical shooter waar jij de baas bent van je squad die je zelf mag uitrusten en vervolgens een gebouw moet binnendringen om de gijzelaars te bevrijden en de terroristen te arresteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Operation Flashpoint.