wat is minecraft ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K
Ritsuka
12 jaar geleden
www.lmgtfy.com/?q=minecraft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk anders op YouTube; minecraft
Als je ziet wat ze allemaal maken :OO

Het beste antwoord

Minecraft is het echte leven naspelen, overleven. Je kunt online spelen dat kost maar ook offline dat kost niets.
het spel bestaat uit blokken. Je kunt blokken weg kappen en blokken zetten. Dat kappen kun je niet zomaar. in het echt ook niet. je moet spullen zelf maken. en daarmee op gang gaan. als je een blok weg kapt, heb je die blok. Door dat je de blok kunt zetten kun je een huis maken. je hebt dieren.
Maar ook zombies, je kunt de zombies aanzetten en uitzette.
Je hebt reuzen spinnen die kun je ook uit en aanzetten.
Met alles kan je iets doen. bv Als je spinnen dood heb je een spinnendraad. Koeien melken, dan heb je melk. Je kunt alles gewoon. je kunt meubels maken. Je kunt van alles maken. Speel het het is fantastisch. Je kunt zelfs blokken maken. Je maakt eerst een fornuis en je smelt zand met koolsteen dan heb je glas. Zoek het wat uit als je het speelt. Je kunt alles zoeken, alles wat je kunt op het spel en hoe, op de site http://www.minecraftwiki.net/
Nog vragen , ik weet er alles over ik speel het stuur me een berichtje dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een dingetje nog: het kappen kan wel.. maar het gaat aleen sneller met tools... je zou van me een plusje krijgen maar dat kan ik nog niet dusja....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om dat het in mijn acount zo stond

Andere antwoorden (1)

Is een computerspel, als je het googled dan vind je vast genoeg info