Hoe moet angry birds level 15 van episode 1 wereld 3?

Ik kom niet uit hoe angry birds level 15 van episode 1 wereld 3 moet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je moet even kijken op YouTube daar staan alle levels op gewoon typen angry birds 3-15 dan doen ze hem voor succes met het halen van je level
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alle levels van Angry Birds staan op youtube :) Gewoon even het filmpje kijken en na doen :)

"Angry Birds (Level 3-15)"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk in de App-store bij Guide of Walkthrough voor de Angrybirds handleiding