hoe kan ik NPC's hebben in minecraft?

in de video:http://www.youtube.com/watch?v=2Gi9-UZKYo4
worden alleen honeydew en xephos (camera man) bestuurd door mensen de rest zijn NPC's ik vraag ik mij af bestaat er een NPC mod ofzo die zij gebruiken of zit er meer achter en kan ik het zelf ook doen?(ik heb minecraft al)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je erbij dat dit NPC's zijn?
Dit zijn ook gewoon mensen die achter hun pc zitten te spelen. Je zult met een mod ook nooit NPC's krijgen die zich zo gedragen.

Het beste antwoord

Je zou de mod millenaire kunnen downloaden, hierbij krijg je npc's die zelf dorpen bouwen en waarmee je kan handelen. En trouwens het filmpje waar jij het over hebt van honeydew en xephos dat zijn echte mensen en geen npc's, want israphel en old_peculier en skylord_lysander enz. zijn allemaal vrienden van de yogscast, dus zulke npc's kan je niet krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je het Bukkit platform voor Minecraft hebt, kan je heel gemakkelijk een plugin downloaden waarmee je verschillende NPC's met hun eigen functies kan maken.

Link:
http://forums.bukkit.org/threads/mech-fun-citizens-v1-0-9d-npcs-for-bukkit-1000.7173/