Moet ik mijn xbox 360 laten ombouwen als ik een extra harde schijf wil aanschaffen?

Ik heb nog zo een oude xbox 360 (die het nog steeds prima doet) van 20GB. Nu merk ik dat mijn GB's bijna op zijn.
Na een beetje zoeken heb ik al wel sites gevonden waar je een extra harde schijf kan kopen, maar de meeste sites bieden die harde schijf aan samen met een ombouwing van je xbox 360.

Is het dan nodig om mijn xbox 360 te laten ombouwen als ik een extra harde schijf wil kopen en wat verandert de ombouwing aan mijn xbox 360?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Met ombouwen heb je kans om gebanned te worden, je kan dan niet meer online gamen. Je kan gewoon een externe HDD aan je Xbox hangen, daar kan je dan gewoon wat muziek/foto's videotjes opzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het is niet nodig om hem te laten ombouwen. ik heb hem er gewoon aan gedaan en hij doet het prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn grotere interne harde schijven voor de xbox360 te koop. In combinatie met een data transfer kabel kun je dan alles wat je op de schijf van 20 GB hebt staan overzetten naar de grotere schrijf.

Toegevoegd na 47 seconden:
Kijk voor meer informatie op de bron die ik heb toegevoegd.