Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik mijn xbox 360 laten ombouwen als ik een extra harde schijf wil aanschaffen?

Ik heb nog zo een oude xbox 360 (die het nog steeds prima doet) van 20GB. Nu merk ik dat mijn GB's bijna op zijn.
Na een beetje zoeken heb ik al wel sites gevonden waar je een extra harde schijf kan kopen, maar de meeste sites bieden die harde schijf aan samen met een ombouwing van je xbox 360.

Is het dan nodig om mijn xbox 360 te laten ombouwen als ik een extra harde schijf wil kopen en wat verandert de ombouwing aan mijn xbox 360?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
620

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met ombouwen heb je kans om gebanned te worden, je kan dan niet meer online gamen. Je kan gewoon een externe HDD aan je Xbox hangen, daar kan je dan gewoon wat muziek/foto's videotjes opzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het is niet nodig om hem te laten ombouwen. ik heb hem er gewoon aan gedaan en hij doet het prima
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn grotere interne harde schijven voor de xbox360 te koop. In combinatie met een data transfer kabel kun je dan alles wat je op de schijf van 20 GB hebt staan overzetten naar de grotere schrijf.

Toegevoegd na 47 seconden:
Kijk voor meer informatie op de bron die ik heb toegevoegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding