Kan ik een code op Origin met een ander account inwisselen?

Hallo! Ik wil graag een game via Origin kopen voor mijn vriend via mijn eigen account. Kan ik gewoon dit spel kopen en hem de code via zijn account laten intikken of is dit niet mogelijk?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (2)

Nee. Niet via Origin helaas. Er is ook geen optie zoals bij Steam om een cadeau (gift) te doen. Je kunt wel expansions en games via andere bedrijven bestellen, dan krijg je een activaticode per email toegestuurd. Die code kun je dan wel cadeau doen.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weet jij toevallig zo een bedrijf waar ik zoiets kan bestellen om die activatiecode te krijgen?
BarendV
7 jaar geleden
Ik heb laatst een Origin game besteld (Battlefield 4) via GameSync.nl. Aanbieding was goedkoper dan via Origin. Game code via https://www.gamesync.nl/ Zie ook mijn 3e link naar Pricewatch hierboven, daar kun je je spel en platform zoeken en je krijgt winkels te zien waar je het gewenste spel kan krijgen, ook die met game codes in plaats van een dvd.
Origin codes zijn alleen bedoeld voor de losse verkoop in winkels, bijvoorbeeld de Bart Smit. Natuurlijk kan je dit ook online doen. Bij EA zelf kun je geen Origin codes kopen, alleen direct spellen voor het zelfde account.