Hoe verwijder ik die virtual pro op fifa11?

Enige wat ik op internet kan vinden zijn mensen die elkaar belachelijk maken om het feit dat ze dat ding willen verwijderen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Kun je niet je Virtual Pro in een ander team zetten? Gewoon een of ander Iers team, speel je wss toch niet mee..
Denk dat je dit bij de eigenschappen van je Virtual Pro kunt doen. Standaard club zal nu op Barca staan.

Anders kun je proberen om al je persoonlijke settings te verwijderen dan is hij waarschijnlijk ook weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aight personal settings verwijderen helpt, tnx.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus het is gelukt, mooi! ;-)