hoe kom je aan een andere huid op minecraft

ik heb verschillende video's gezien op youtube waar ze allemaal een andere huid of 'player skin' hebben maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn een aantal hele actieve Minecraft-fora, kun je het daar niet te weten komen? http://minecraftforum.nl/

Het beste antwoord

Op Windows 7/Vista:
Ga naar Start en typ in het zoekveld: .Minecraft
Waarschijnlijk vind ie een mapje in de Roaming.
Open dit mapje. Daarin vind je alle files mbt Minecraft dus ook de skin. Zoek even naar een JPG of PNG bestand en open het in Paint. Zoom in zodat je de skin goed te zien krijg en verander naar eigen smaak. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk zijn dat poppetjes van een andere versie.
Jij hebt waarschijnlijk een nieuwere versie en dan kan je het niet instellen.
Ik weet niet of dit ook geldt voor online spelen. Ik speel het namelijk alleen offline.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ahh kheb het nog eens nagekeken. Het kan met een bepaald programma (alleen ik weet niet hoe dat heet)