weet iemand een goede minecraft server die nog een opp kan gebruiken?

kent iemand een server of heeft iemand een server die nog een opp kan gebruiken ik zou het erg leuk vinden om nog niet heel ver gevorderde minecrafters te kunnen helpen en ik ken veel mensen die ook nog een leuke server zoeken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik heb een server, die is al lang offline, maaar zal binnenkort weer online gaan (als ik een nieuwe server heb).
Dan zou ik je hulp wel kunnen gebruiken om alles weer op te bouwen en om mensen te vinden.

Dit is de website (outdated!!): www.dutchvanilla.tk

Er moet ook nog wat gedaan worden aan de site, en ik sta nog niet op alle server lijksten.

Eerst had ik erg veel spelers, maar toen ging mijn server kapot.

Als de server weer online gaat, kan ik je wel een bericht sturen, en dan geef ik een 'POWNER' of 'HELPER' rank.

Zou je graag een SUPERFLAT creative wereld willen of een DEFAULT survival wereld?
(Dus gewoon bouwen, of survivalen, wat lijkt jou en je vrienden leuk?)

Ik had eerst altijd superflat met creative.

Groet,
peterjbruins

De naam van de server kan eventueel ook nog wel veranderd worden als je dat zou willen...