American conquest ziet er heel lelijk uit. hoe komt dit?

Ik installeerde american conquest: three centuries of war, en hij doet het wel, maar het ziet er echt NIET uit. Hij doet het verder wel normaal. Het spel is uit 2002. Ik denk niet dat het aan de spelvereisten ligt, want mijn computer is nu 2 maanden oud en draait op windows 7.

Ik heb een plaatje bijgevoegd, en de vraag is of iemand mij kan helpen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het plaatje niet kan zien: het is allemaal erg paars, het wit is grotendeels veranderd in groen en roze, en volgens mij doet alleen wart het goed.

Toegevoegd na 2 minuten:
zwart*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Probeer het spel eens in compatibiliteitsmodus te draaien.

- Bij de snelkoppeling op je bureaublad rechtermuisknop -> eigenschappen
- Klik bovenaan op compatibiliteit
- Zet een vinkje in het hokje bij 'dit programma in compatibiliteitsmodus uitvoeren:'
- Zet daaronder de modus op Windows XP (Service Pack 2)

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb op een site nog een andere mogelijkheid gevonden:

- Rechtermuisknop -> Eigenschappen op de snelkoppeling
- Kopieer de tekst in het Doel veld (bijvoorbeeld: C:\Games\American Conquest\dmcr.exe )
- Sluit alle andere programma's en vensters af die je niet nodig hebt
- Open taakbeheer (ctrl+alt+del) en klik op processen
- Klik op explorer.exe en dan proces beëindigen (je taakbalk verdwijnt nu, maar dit is niet erg)
- Klik bovenin op Bestand -> Nieuwe taak (Uitvoeren..)
- Plak hierin de tekst die je zojuist getypt hebt en druk op enter

Nu kun je als het goed is het spel spelen zonder problemen.

Zodra je klaar bent met spelen ga je weer naar taakbeheer -> Bestand -> Nieuwe taak (Uitvoeren..)
Daar typ je explorer.exe en je taakbalk en alles is weer terug :)
Kimath