hoe wordt ik bij de sims aangenomen op een particuliere school?

Ik speel de sims 2 levensverhalen. Als ik het schoolhoofd uitnodig kan ik alleen slijmen.
Als ik heb gekookt krijg ik geen punten en ik kan ook geen rondleiding doen. Help?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

Als het schoolhoofd arriveert moet je op hem klikken en hem uitnodigen voor het eten.
Je moet dus al om 16.30 beginnen met koken. Dan is het om 17.00 klaar als het hoofd arriveert.
Ga gezellig bij hem zitten en laat ook het kind aan tafel eten.
ALs hij zijn bord leegheeft en het heeft hem gesmaakt krijg je punten.
Een rondleiding doe je hetzelfde. Klik op het hoofd en geef hem een rondleiding.
Dan ga je naar een kamer, en klikt op het hoofd en kies "kamer laten zien".

Hoe duurder de spullen hoe meer punten. Ook met het eten krijg je meer punten als je bv zelfgevangen vis serveert. (Sims seizoenen)

Toegevoegd na 34 seconden:
voordat je hem te eten kunt vragen moet je hem eerst begroeten.