Waarom kan ik by modern warfare 2 geen 2 attahements (bling) doen op mn secondary weapons?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

daarvoor moet je Bling pro hebben.
Pro kan je halen door 200kills te maken met 2 atachements.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor is Bling pro nodig.
Je kan bij elke perk een pro versie halen, die is beter maar je moet er ook weer iets speciaals voor doen.
Voor Bling pro moet je 200 kills maken met Bling. Je moet voor de kills wel zelf Bling aan hebben staan, en niet kills maken met 2 attachments.

de kills tellen ook als je Bling als perk hebt, en vervolgens een wapen met 1 attachment oppakt.

Toegevoegd na 1 minuut:
de laatste zin van de eerste alinea is onduidelijk. Er moet staan: Als je die 200 kills wil halen, moet je zelf de perk Bling aan hebben staan. Je kan niet een op de grond liggend wapen met 2 attachments pakken en daarmee 200 kills maken om Bling pro te halen.