wat is de beste wapen van combat arms

alleeen gp geen nx cash

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik speel het nu niet meer, maar ik ging altijd voor de L96A1 Sniper, omdat die vrijwel altijd je target met 1 hit neerlegt, ongeacht de afstand.

Als je over de lengte van Snow Valley iemand geen headshot geeft, kan het sòms zijn dat het doelwit niet in één keer neergaat, maar het richt dan nog steeds 95/100 schade aan.

Dit had ook een nadeel, ik nam die sniper dan voor 30 days, maar dan nog moest ik elke dag flink spelen om niet al te veel verlies te hebben.

Het is dus niet zo goed voor je ingame geld, maar wel voor je kill/deathratio.