Ik wil graag een kaart voor mn nintendo dsi waar ik spellen op kan zetten. Welke kaart moet ik dan hebben en waar haal ik de spellen vandaan?

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb vorige week een Nintendo dsi XL gekocht. Nu hoorde ik dat je een kaartje kan kopen en spellen kan downloaden. Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Welke kaart ik hier voor moet hebben?
En als ik de kaart heb kan je ze dan gewoon van internet downloaden en op het kaartje zetten en werkt het dan?
Groetjes,
Karin

Toegevoegd na 20 minuten:
(Ik heb trouwens begrepen dat het illegaal is om spellen langer dan 24 uur op je kaart te houden maar dat het wel legaal is om ze uit te proberen)

Toegevoegd na 25 minuten:
Heb ik een Flashkaart nodig of een SD Kaart..?
En wat is de beste?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
2K

Antwoorden (4)

Een kaart erin doen en er spellen op downloaden is niet legaal. Kaarten kun je oa kopen bij big dennis, let wel op of je voor ds of dsi nodig hebt, niet elke kaart past op elke ds. Daar staat ook een link naar de software voor zo'n kaart en verder uitleg (niet de spelletjes) Zie bij meest gestelde vragen bij hen, waar kan ik software voor mijn flashkaart vinden, link 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk bij Siddel.nl daar kan je ook een r4kaarten kopen :D

Toegevoegd na 21 seconden:
www.sidder.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de DSI XL en de nieuwste Acekard werkt uitstekend!

Toegevoegd na 2 dagen:
En daar stop je MicroSD kaartjes in. Vaak zit een USB kaartlezer erbij. Richtprijs: 25 tot 30 euro als ik zo even rond-google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de Nintendo dsi XL is 1 kaart beschikbaar. Dat is de R4 Gold. Deze kaarten kun je gemakkelijk op Internet kopen. Software kun je downloaden via Internet en de spellen die je wilt spelen, download je ook en dan kun je deze spelen.

Ik heb onlangs ook een Nintendo aangeschaft, kaart en spellen via Internet (martkplaats) gekocht.
Degene die op marktplaats spellen aanbieden, bieden vaak ook wel de kaarten aan.

Veel plezier met je Nintendo!