Ik weet niet hoe ik verder kom bij het iphone-spel dream:scape?

Ik weet niet hoe ik verder kom bij dream:scape. Ik Heb net Amelia's dads house gehaald, maar weet
niet hoe het verder moet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

ga naar www.speedbumpstudios.com/map.html voor de antwoorden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bij chapter4, en heb gevonden wat ik nodig had, maar kan het niet oppakken. Kan je helpen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan ik (denk ik) :)
Is het je überhaupt al gelukt om via de onderkant van de brug bij de insectenverdelger te komen? Of zie je hem alleen maar liggen van een afstandje?