Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je gta 4 op je ps3 modden?

ik wil gta 4 op de ps3 modden, je weet wel, met vliegende auto's, aangepaste auto's, bestaande voertuigen toevoegen enz... maar nu vraag ik mij af hoe ik dat kan doen? ik heb al ergens gehoord dat je een HDD (harde schijf) die compatibel is met de ps3 in je pc moet steken en daar de mods op downloaden. ik heb ook al gehoord dat je gewoon de HDD van je ps3 kunt gebruiken, maar ik ben daar allemaal niet zo zeker van... wil er iemand mij helpen plzz?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
941

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat was heel simpel maar na de server was gehackt door zoon hackertje is er een update gekomen als je nu gaat hacken op ps3 word je automatisch ip geband ookal ben je disconected van het internet ga je weer op internet word je verbannen als je echt wilt weten dan heb je een gejailbreakte ps3 nodig ( Omgebouwde PS3 ) en hier is een link voor een tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=1nRPlTC__-0
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding