Weet iemand hoe deze game heet?

Het is zo'n 4 jaar geleden dat ik de game heb gespeeld, dus ik zal wel wat dingen fout hebben.
Het gaat over een aap (in ieder geval een dier) in een shirt. Hij moet munten pakken en aan het einde van een level een luchtballon pakken om naar het volgende level te gaan. Volgens mij zaten er ook vijanden in het spel.

Toegevoegd na 9 uur:
Het is een 3D game waarbij de camera tussen het hofd en de achterkant in zit. De camera staat ver van de aap af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het klinkt een beetje als Sonic the Hedgehog of als Donkey kong je verteld er niet bij of het een oud spel is van jaren terug of een redelijk nieuw spel wordt het namelijk is makkelijker om te bedenken welk spel je bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als Donkey kong 64 van de nintendo 64 maar als het een andere game console was hoor ik het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil je graag helpen maar dan heb ik meer info nodig anders gaat het moeilijk worden want er zijn zoveel games vandaar

Andere antwoorden (3)

Donkey kong?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien Donkey Kong Country?
Succes, kijk anders even op youtube, zie je van alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is het iets met mario ofzo :P dat je die als aap ziet, anders heb ik geen idee. heb je misschien nog wat meer info erover?