Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe deze game heet?

Het is zo'n 4 jaar geleden dat ik de game heb gespeeld, dus ik zal wel wat dingen fout hebben.
Het gaat over een aap (in ieder geval een dier) in een shirt. Hij moet munten pakken en aan het einde van een level een luchtballon pakken om naar het volgende level te gaan. Volgens mij zaten er ook vijanden in het spel.

Toegevoegd na 9 uur:
Het is een 3D game waarbij de camera tussen het hofd en de achterkant in zit. De camera staat ver van de aap af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
713

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het klinkt een beetje als Sonic the Hedgehog of als Donkey kong je verteld er niet bij of het een oud spel is van jaren terug of een redelijk nieuw spel wordt het namelijk is makkelijker om te bedenken welk spel je bedoelt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als Donkey kong 64 van de nintendo 64 maar als het een andere game console was hoor ik het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil je graag helpen maar dan heb ik meer info nodig anders gaat het moeilijk worden want er zijn zoveel games vandaar

Andere antwoorden (3)

Donkey kong?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien Donkey Kong Country?
Succes, kijk anders even op youtube, zie je van alles.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is het iets met mario ofzo :P dat je die als aap ziet, anders heb ik geen idee. heb je misschien nog wat meer info erover?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding