Lan party mogelijk in Cod : Black ops ?

is het mogelijk om in Cod : black ops met 2 ps3's tegen elkaar te gaan op 2 schermen (lan party) ?

alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Nee je kan wel allebei op PSN inloggen en dan in de zelfde room of hoe dat ook precies werkt gaan spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is helaas niet mogelijk met black ops maar dit kan weer wel met modern warfare 2.

Toegevoegd na 51 seconden:
en wat mr tomato al zei je kan ook gewoon inloggen met je psn account