In welke winkels is battle field 1942 nog te koop? En hoe duur?

Titel zegt het al: In welke winkels is battle field 1942 nog te koop? En hoe duur?

Bij bart smit? In de bak met games voor een paar euro ofzo???
Graag reactie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Als je hem niet tweedehands wilt kopen kun je hem ook gewoon bij bol.com bestellen, voor 15 euro heb je de complete set, dus inclusief beide uitbreidingen. Ik heb het spel zelf gekocht bij centralpoint.nl, daar is het ook nog steeds te koop voor 15,47 euro, inclusief beide uitbreidingen.

De uitbreidingen voegen trouwens niet zo heel veel toe, maar het spel zelf is en blijft geweldig en naar mijn mening is de multiplayer-mode beter dan die van veel moderne games.

Als je de goedkoopste wilt zul je trouwens ook nog naar de verzendkosten moeten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe zit het met winkels, zonder internet?
koop hem gewoon op marktplaats of bol.com