ik wil minecraft multiplayer spelen maar als ik alles doe en ik kom op server kan ik niet lopen helemaal niks doen er staat login of register?

ik wil minecrfat multiplayer spelen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je moet je dan registreren. Dat doe je door dit in te typen in de chat:

/register ''wachtwoord'' ''wachtwoord''

je moet dus tweemaal je wachtwoord achter elkaar in voeren...

Dat wachtwoord wat je invoert kunnen de admins van die server niet zien, hij is volledig anoniem.

Je hoeft niet per se je wachtwoord te doen die je gebruikt voor minecraft. je kan bijvoorbeeld dit als wachtwoord doen.

/register goedemorgen goedemorgen

dan druk je op enter en vraagt hij soms om in te loggen. (als hij dat niet vraagt dan hoeft dat dan niet, maar andere keren wel als je weer op die server wilt spelen.)

inloggen doe je door dit in de chat te typen:

/login goedemorgen